Karo technikos ir transporto muziejuje

Šaltą spalio 7 dienos rytą prie mūsų gimnazijos susirinko grupelė 7-11 klasių mokinių. Sulaukę autobuso, pajudėjome Vilniaus link.

Pirmoji stotelė buvo Karo technikos ir transporto muziejus.

Karo technika susidomėjo ir mergaitės

Iš pradžių nuėjome į patalpas, kuriose anksčiau buvo parako saugykla, o dabar laikomos nenaudojamos patrankos, šoviniai bei kelios trasporto priemonės. Mus labai sužavėjo šarvuotas „Mercedes Benz“ S klasės automobilis, kuriuo kažkada važinėjo Lietuvos prezidentas Algirdas Mykolas Brazauskas. Automobilis nepraleidžia garso, neperšaunamas, o stiklų storis net penki centimetrai. Apžiūrėję senas patalpas, ėjome prie skalbimo mašinos, kurią galėjome pamatyti iš vidaus. Taip pat galėjome įlipti į medicinos punkto, maisto ruošos automobilius, šarvuotį. Pabaigai nusprendėme įsiamžinti prie tanko. Drąsiausi nusifotografavo ant tanko, kiti ant žemės, šalia jo. Rudeniškai šaltą dieną mus šildė šilta gido šypsena bei linksmi pokštai.

Po šio muziejaus apsilankėme prekybos ir pramogų centre „Akropolis“, kuriame vieni užkandžiavo, kiti lankė parduotuvėse, susitiko su savo draugais.

Įsiamžinome prie tanko

Praėjus kelioms valandoms, vykome į Bernardinų sodą. Visą valandą galėjome mėgautis Bernardinų sodo teikiamais malonumais. Kas užkopė į Trijų Kryžių kalną, nuo kurio atsivėrė nuostabus Vilniaus miesto vaizdas, kas aplankė Gedimino pilį, kas apžiūrėjo Katedrą, o kas tiesiog ramiai pasivaikščiojo po Bernardinų sodą.

Po valandos susitikome prie Bernardinų sodo vartų ir senamiesčiu keliavome į Valstybinį jaunimo teatrą stebėti spektaklio „Tamsos žaidimas“. Pjesė sukurta remiantis tikra, Didžiojoje Britanijoje nutikusia, paauglių istorija, kuri prasidėjo internetinėje erdvėje ir baigėsi policijos nuovadoje. Tamsos žaidimas – tai toks žaidimas, kai ne visi jame veikiantys asmenys žino, jog yra žaidėjai. Viena patogiausių erdvių žaisti tokius žaidimus – tai interneto pokalbių svetainė, kur gali apsimesti bet kuo. Vienoje svetainėje paauglys Adamas paskelbė: „Aš noriu patirti meilę“. Tai perskaitęs kitas paauglys Nikas nusprendžia pažaisti, sukurdamas idealią merginą Reičelę naiviajam Adamui, tikinčiam, kad meilę galima patirti net internete. Šis netrunka įsimylėti išgalvotą personažą... Situacija dar labiau įkaista, kai Adamas maldauja Reičelės susitikti. Tuomet Nikas sukuria dar du personažus: Reičelės patėvį, prieštaraujantį jaunuolių santykiams bei Reičelės brolį, kuriuo apsimeta pats, ir pakviečia Adamą į savo namus, žadėdamas, jog jo „sesuo“ tuoj grįš...

Kelionės namo metu nuotaikos buvo visokios: vieni sėdėjo susimąstę, kiti linksmai dainavo, o kiti jau mintyse planavo kitą išvyką. Juk taip smagu pakeliauti.

Simona Biveinytė, Iga kl.,
Greta Stankevičiūtė, 8 kl.

Artėja

Numatytų renginių nėra.

Dienynas

Dirbę pedagogai

Mintys

"Religija žmoniją labai lengva apmulkinti ir labai sunku vėl išvesti į tiesos kelią."