Sausio 13-osios įvykių vietoje.

Jau tapo tradicija, kad kasmet mūsų gimnazijai nusipelnę moksleiviai skatinami nemokama ekskursija. Šiemet, spalio 5 dieną buvo suorganizuota ekskursija 2-6 klasių moksleiviams į Vilnių. Mes buvome keistuolių teatre ir televizijos bokšte. Keistuolių teatre buvo šaunu! Ten vaidino puikų muzikinį spektaklį „Juozapas ir jo svajonių skrybėlė“.

Trečiokai su mokytoja Jolanta Kondrašoviene.

Pasibaigus spektakliui visi sėdome į autobusą ir nuvykome prie televizijos bokšto. Gidė mums papasakojo apie televizijos bokšto technines charakteristikas. Sužinojome, jog bokšto aukštis-326,47 m. O sveria bokštas net 25000 t! Statybos vyko net 6 metus.

Prie specialaus stendo prisiminėme sausio 13 įvykius ir laisvės gynėjų žygdarbį. Po ekskursijos greitaeigiu liftu pakilome į apžvalgos aikštelę - restoraną „Paukščių takas‘‘, kuris įrengtas 165 metrų aukštyje. Pasigrožėję rudenėjančiais Vilniaus vaizdais, grįžome namo.

Ši kelionė man paliko puikų įspūdį.

Neda Kuzmaitė, 3A kl.
Fotografavo Gabija Lukauskaitė, 5 kl.

Artėja

Šiuo metu įrašų nėra

Dienynas

Dirbę pedagogai

Mintys

"Tinginiai visuomet esti vidutinybės visose srityse."