Prie Jono Basanavičiaus paminklo

Balandžio pradžioje 5 klasės mokiniai su auklėtoja Aldona Žiliukiene ir savo pirmąja mokytoja Jolanta Kondrašoviene aplankė pavasarėjantį Vilnių. Pirma stotelė buvo Trijų kryžių kalnas. Ten mus pasitiko gidė Milisenta, su ja susipažinome ir nusifotografavome. Tada leidomės stačiu kalnu, ėjome prie Vilnelės.

Skristi norime!

Gidė pasakojo apie Vilniaus pilis. XIV a. Vilniaus pilys buvo trys: Aukštutinė, Žemutinė ir Kreivoji (pastaroji neišliko). Įsikūrusios viena šalia kitos, jos sudarė vientisą įtvirtinimų kompleksą. Susipažinę su Vilniaus pilimis ir kalvomis kopėme į Gedimino pilį. Prisiminę pasakojimą apie Gedimino pilies įkūrimą, ėjome į Valdovų rūmų sodelį. Sužinojome, kokias sėklas į Lietuvą veždavo Žygimanto Augusto motina Bona Sforca. Smagiai ragaudami įvairias džiovintas uogas, turėjome atspėti, kokios tai uogos. Apsižiūrėję sodelį, judėjome toliau. Stabtelėjome prie Katedros, prie kunigaikščio Gedimino statulos (autorius Vytautas Kašuba) ir išklausėme jo kreipimąsi į mus. Išgirdome, ką kunigaikštis Gediminas padarė gero Vilniui. Ėjome toliau, užsukome prie Prezidentūros, apžiūrėjome kiemelį. Tuomet aplankėme Vilniaus universitetą, sužinojome, kada jis įkurtas. Šalia paminklo Kristijonui Donelaičiui stabtelėjome ir vėl išklausėme gidės pasakojimą. Čia poetas vaizduojamas sėdintis ramia, didinga poza, su atversta knyga ant kelių. Vėliau aplankėme keletą kiemelių su skulptūromis. Tada mes nuėjome prie senosios patrankų šovinių saugyklos. Pavargę bei labai daug įdomaus sužinoję apie sostinę, grįžome į autobusą.

Tada važiavome į „Skypark“. Tai puiki vieta ne tik mažiesiems aktyviai leisti laiką, bet ir ekstremalams nutrūktgalviams saugiai pasimokinti naujų triukų. Čia buvo labai linksma, mes šokinėjome ant batutų ir važinėjome mažomis mašinomis. Dar ten buvo daug žaidimų. Lankėmės iliuzijų kambaryje, kur atrodo, kad einant kelias sukas, bet ten sukasi siena.

O kaip gi be „Akropolio“? Pasivaikščioję, pasistiprinę, grįžome į autobusą. Buvo labai smagi ekskursija po pavasarėjantį Vilnių.

Lina Abramavičiūtė, 5 klasė

Artėja

Numatytų renginių nėra.

Dienynas

Dirbę pedagogai

Mintys

"Žmogaus elgesys yra vardiklis, o nuomonė apie save – skaitiklis. Kuo didesnis skaitiklis, tuo žmogus nemalonesnis kitiems."