Penktokai
Penktokai

Gimnazijai dalyvaujant „Kokybės krepšelio“ projekte, atsirado galimybė skaitykloje įkurti „Stalo žaidimų akademiją“. Jau pats pavadinimas atskleidžia šios veiklos ypatumus ir esmę – mokytis žaidžiant. 5-8 klasių mokiniai kartą per savaitę susirenka skaitykloje žaisti įvairius stalo žaidimus. Žaidimų kolekciją sudaro daugiau nei trisdešimt pačių įvairiausių, tinkančių skirtingo amžiaus mokiniams, žaidimų. Populiariausi, ypač mėgstami mokinių, žaidimai –„Alias“, „IQ ringas“, „Emocijų bokštas“, „5 sekundės“, „Lietuva“, „Įdomiausios kelionės“, „Uno“, „Dixit“ ir kt.

Žaidžia penktokai
Žaidžia penktokai

Stalo žaidimai skatina mąstymą, ugdo gebėjimą priimti sprendimus, strategiškai įvertinti galimybes. Žaidžiant ugdomi socialiniai ir bendravimo įgūdžiai, mokomasi spręsti problemas, argumentuoti, prisiimti atsakomybę. Jie taip pat ugdo pažinimo, komunikavimo, iniciatyvumo, kūrybingumo kompetencijas, gilinamos mokymosi dalykų (istorijos, geografijos, lietuvių, anglų kalbų, dorinio ugdymo ir kt.) bei bendrosios žinios, ugdomas mokinių pilietiškumas.

Šeštokai
Šeštokai

Mokytoja Audronė Macijauskienė sako, kad „ši veikla mokiniams suteikia galimybę susiburti, pabendrauti su klasės draugais neformalioje aplinkoje, varžytis be įtampos, įvertinimų. Įvairaus pobūdžio žaidimai gilina jų žinias, plečia akiratį, padeda labiau pažinti save. Smagu, kad nors trumpam mokiniai atitrūksta nuo išmaniųjų telefonų ir virtualaus bendravimo ir užsiima lavinamąja veikla bei gyvai bendrauja su klasės draugais ir mokytojais.“ Teigiamų dalykų pastebi ir socialinė pedagogė Jurgita Kazlienė. Ji teigia, kad „mokiniai tapo tolerantiškesni kitų bendraklasių nuomonei, įsiklauso į pastabas. Vaikai pradėjo labiau bendrauti tarpusavy, tapo draugiškesni, išmoko dirbti komandoje“. „Penktokai, pradėję dalyvauti šioje veikloje, panoro į klasę atsinešti žaidimų iš namų, kartais žaidžia ir pertraukų metu“, – džiaugiasi klasės auklėtoja Danguolė Šileikienė.

Žaidimai – puiki motyvacijos priemonė, nes ši veikla patraukli, smagi, įdomi. Tai padeda mokiniams atsipalaiduoti, stiprina tarpusavio santykius.

Ilona Šukienė, stalo žaidimų koordinatorė.
Nuotr. V. Normantienės, D. Šileikienės

 

Artėja

Šiuo metu įrašų nėra

Dienynas

Dirbę pedagogai

Mintys

"Meilė atsiranda tuomet, kai ne tik įstengi pakelti kančią, bet ir jos nevengi."
N. Gogolis

Orai