Visa mūsų komanda

Jau daugiau nei mėnuo grožimės margaspalviais lapais, džiaugiamės kiekviena saulėta diena, nors mažu saulės spindulėliu. Šalta... Jau šalta... O dar taip nesenai mėgavomės vasaros kaitra, pliuškenomės ežere, atostogavom...

Kiekvieną užplūsta įvairūs prisiminimai, pagalvojus apie atostogas. Maudynės, laikas praleistas su draugais, kelionės, miegas iki pietų. Taip...Mus taip pat užplūsta tokie atsiminimai. Tačiau ką nuveikėme išties tokio, ką dar ilgai prisiminsime? Drąsiai galime teigti – klasės žygis, plaukimas baidarėmis buvo neįtikėtinai didelis vasaros nuotykis. Norime ne tik pasigirti apie nuostabų laiką, kurį praleidome, tačiau ir papasakoti, kad susidomėtumėte ir būtinai pakartotumėte mūsų nuotykį.

Kelionę susiplanavome dar per mokslo metus, susitarėme, kas kokius daiktus pasiims, kas už ką bus atsakingas, pasirinkome datą ir nekantriai laukėme šios dienos. Tačiau ekskursijos dienai artėjant, orai vis prastėjo ir prastėjo, visi baiminomės, kad plaukdami baidarėmis sušalsime ir jokių malonumų nepatirsime. Norėdami to išvengti, datą atidėjome. Bet tada ir vėl nepasisekė išplaukti, lydintiems mokytojams atsirado reikalų. Visus buvo apėmusi neviltis, juk jau vasaros vidurys, ar dar išplauksime?

Mokytojai (iš kairės) R. Damaška, D. Janušienė, V. Čekas, E. Kuzmienė

Pagaliau sulaukėme dienos. Susėdome į baidares po du ir pamažu ėmėme irtis ežeru. Niekad neplaukusiems buvo sunkoka: kaip čia irklą laikyti, kaip ir kada irkluoti, tačiau plaukiant tolyn ir tolyn su tuo susitvarkėme ir irklavimas tapo malonumu. Visi jau džiūgavome, buvo smagu, tačiau net nepagalvojome, kokie nuotykiai mūsų laukia toliau, įplaukus į upę. Mes yrėmės pasroviui, stengdamiesi išvengti įvairiausių medžių ir šakų, neužstrigti ir jokiu būdu neapsiversti. Lenktyniavome vieni su kitais, mokytojams nematant, truputį ir pasibaksnodavome baidarėmis. Taip linksmai plaukdami net nepastebėjome, kaip priplaukėme stovyklavietę, kurioje turėjome praleisti naktį. Išlipę į krantą, visi suskubome įsikurti, statėme palapines, džiaustėmės šlapius rūbus, kūrėme laužą. Žinoma, reikėjo pasistiprinti, tad kepėme šašlykus, o per tą laiką vieni žaidė kamuoliu, kiti šnekučiavosi. Pasistiprinę suorganizavome tinklinio varžybas. Jos buvo rimtos. Šaunią komandą sudarė mokytojai E. Kuzmienė, V.Čekas ir R. Damaška, o teisėjauti puikiai sekėsi mokytojai D. Janušienei. Po varžybų dar ilgai netilo kalbos prie laužo, skambėjo linksmi balsai.

Kitą rytą tęsėme kelionę. Jėgų jau buvo mažiau, tačiau plaukėme vis tiek su malonumu.. Netrukus pasiekėme namus ir teko atsisveikinti.

Tai buvo viena iš geriausių klasės ekskursijų, kurias esame turėję. Todėl tikrai rekomenduojame ir kitoms klasėms. Labai dėkojame lydėjusiems mokytojams Eglei Kuzmienei, Danutei Janušienei, Rimantui Damaškai ir Vidui Čekui. Jie buvo išties šaunūs, supratingi ir geri. Tikimės, kad baidarėmis teks plaukti dar daug daug kartų.

Justina Šinkūnaitė,
Vartui Goda Amirjan, IIgb klasė.

Artėja

Dienynas

Dirbę pedagogai

Mintys

"Norint tobulinti protą, reikia daugiau mąstyti, negu mokytis atmintinai."